
פרויקטים
הנה כמה מהיצירות שלנו!
שירותים, מוצרים ומודלים חדשניים שעיצבנו
יחד עם השותפים הטובים ביותר שיכולנו לבקש לנו
אפליקציה שמלווה בצעדים קטנים את העוסקים הקטנים בהתנהלותם מול רשות המיסים. הליווי מתחיל עוד בטרם פתיחת התיק, ומוליך את היזם לאורך הרישום, ועד לניהול השוטף של העסק ותשלום המס. האפליקציה מסייעת למשתמשים להתנהל עצמאית, בקלות ובצורה נכונה מול הלקוחות ומול רשות המיסים. מודל הפעולה החדש מאפשר לבעל העסק להתמקד בניהול הפעילות העסקית, עם מינימום חיכוך ודיווחים, בלי צורך בהתמודדות עם מורכבות מיותרת ניהול פיננסי ודיווחים שאינם תואמים את אופי העסק הזעיר.

Case Study
מלווה דיגיטלי אישי ליזם העסק הקטן
רשות המיסים
מחקר עומק אתנוגרפי לזיהוי איזורי הזדמנות וזירות פעולה מרכזיות לשיפור איכות החיים של הפרט הבדואי בדרום. המחקר מיפה עשרות זירות חיים שונות, צרכים ואילוצים בחברה וסימן איזורי הזדמנות ליצירת שינוי. התהליך הייחודי היווה בסיס להקמתם של 4 צוותי פעולה ייעודיים של הממשלה יחד עם נציגי החברה הבדואית.

Case Study
שיפור איכות החיים של הפרט בחברה הבדואית
משרד החקלאות והג'וינט
ממשק דיגיטלי שמלווה בעלי דירות לאורך התהליך הממושך והמורכב של התחדשות עירונית. הפתרון מאפשר להם להתעדכן בזמן אמת, להכיר את שלבי הפרויקט ואת הגורמים שלוקחים בו חלק וכן מסייע בהבנת מושגים מעולם ההתחדשות העירונית, קבלת החלטות ומיצוי זכויות. לחברי נציגות הדיירים מספק הממשק כלים לניהול משימות ואפשרות להתייעץ עם חברי נציגות מפרויקטים אחרים.

Case Study
מלווה דיגיטלי לאזרח תהליך התחדשות עירונית
הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית
BIT היא אפליקצית התשלום המובילה בישראל. פיתוח הדור השני שלה, הפך אותה מאמצעי העברת כספים, לכלי לתשלום לעסקים, באופן שיצר תשתית ניהול חדשנית לעסק הקטן, יחד עם מודל הנעה ותמריצים לצרכנים להרחבת השימוש בו, מול אמצעי תשלום אחרים

Case Study
אפליקצית BIT לתשלום לעסקים קטנים
בנק הפועלים
מודל חדשני לליווי הצטרפות הלקוחות לבנק במימשקים דיגיטליים. המודל המלא מלווה את הלקוחות לאורך כל מסע חיפוש הבנק החדש, קבלת ההחלטות, פתיחת החשבון והעברת הפעילות. תוצר מרכזי בפרויקט הוא אפליקצית OPEN לפתיחת חשבון דיגיטלית מיידית, מבוססת על זיהוי ביומטרי וללא צורך בהגעה לסניף.

Case Study
מודל דיגיטלי חדשני להצטרפות לקוח לבנק
בנק הפועלים
הצעת ערך עסקית חדשה לחלוטין, שפועלת דרך האינטרנט, שמאפשר רישום עסק ותחילת סליקת כרטיסי אשראי עוד ביום הרישום, ללא צורך בקשר עם איש מכירות. יצרנו חבילות מחיר קבוע, שהחליפו את מנגנוני התמחור המורכבים שהיוו חסם לבעל העסק. בנוסף פותחו הזדמנויות פעולה רבות נוספות לאורך מסע הקמת העסק, הרבה מעבר לנקודות המגע שהיו קיימות עד כה

Case Study
הצעת ערך חדשה ליזמי עסקים קטנים
לאומיקארד
אפליקציה שמלווה את המאושפז ואת בני משפחתו לאורך תקופת האשפוז, מרגע קליטתו במחלקה ועד ההכנה לקראת שחרורו ממנה. הוא מציג את תכנית הטיפול, המידע קליני, תוצאות בדיקות וסיכומי רופאים, ומאפשר התמצאות בביה"ח ובמחלקה: שירותים, לוחות זמנים, צוות מטפל ועוד. המימשק מאפשר שיתוף בני המשפחה במידע משמעותי למהלך האשפוז, באופן שמעצים את יכולתם לקחת חלק משמעותי במעטפת הטיפולית.

Case Study
עוזר דיגיטלי אישי לליווי המאושפז ומלוויו
משרד הבריאות, חטיבת בתי החולים
מודלים עתידיים חדשניים לפעילות של החברה במתחמים הקמעונאיים שהיא מפעילה, בתעשיה שנמצאת בתהליכי שינוי מהותיים. צוות שימה עיצב מחדש פתרונות שהביאו בחשבון את תרחישי שינוי אפשריים הענף האנרגיה יחד עם תפיסות חדשות בתחום הנדל"ן והצריכה.

Case Study
מודלים עתידיים למתחמי תדלוק וקמעונאות
קבוצת אנרגיה וקמעונאות מובילה
אפיון ועיצוב משותף, עם צוות הנהלת חטיבת הטכנולוגיות, של מרכז קידום וסיוע של משרד הבריאות ליזמי טכנולוגיות רפואיות וביוטק. המרכז ממנף את הידע המקצועי, המידע, ורשת הקשרים של המשרד כדי לקדם יזמים בשלבי פעילות שונים, לייעל את תהליך הפיתוח והבחינה של הפתרונות שלהם ולרכז את הידע על תהליכי הפיתוח השונים במדינה

Case Study
אפיון מרכז לקידום וסיוע ליזמי ביוטק
משרד הבריאות
פיתוח פתרונות חדשניים ללקוחות במלון, בדרך אליו ובסביבתו. חלקם הובילו ליוזמות עסקיות חדשניות לרשת המלונות וליוזמות של שיתופי פעולה עם גופים נוספים. הפרויקט הוביל לשינוי בתרחישי שירות מרכזיים במלונות והתאמות בשגרות העבודה, כמו: תהליכי ההזמנה הדיגיטליים, תהליך צ'ק-אין חדש ומיצוב המלון בתור HUB אורבני בסביבתו הפיזית.

Case Study
מודל חדשני משולב של מלון וסביבה
רשת מלונות
מודלים דיגיטליים חדשניים, בברסי בינה מלאכותית, שמא מאפשרים ליווי של הצרכן הפיננסי הפשוטה לאורך נקודות אתגר פיננסיות שמהלך חייו. המודלים עשויים מעבר בלתי אפשרי אמצעי בין ממשקים שונים, תמיכה אנליטית והתנהגות בבנקאים וביועצים באופן מוחלט שמעצים את הליווי הכלכלי של הלקוח. בנוסף, הכלים האנליטיים מנטרים ומאתרים נקודת צורך ויוצרים תרחישי ליווי בקבלת ההצלחהות ללקוח ולשותפיו

Case Study
מלווה דיגיטלי חכם לניהול פיננסי
בנק מוביל
פלטפורמה דיגיטלית חדשנית בחברה שמפעילה עשרות מפיצים ואלפי מתקינים של מערכות אבטחה וניטור ברחבי העולם. הפתרון מאפשר למטה החברה לנהל את מערך המוצרים והשיווק שלהם לכל אורך שרשרת הערך. הוא משלב כלי מציאות רבודה שאיפשר למתקין המערכות אופטימיזציה טכנולוגית ומרחבית של המערכת בבית הלקוח

Case Study
מערכת מציאות רבודה למערכות אבטחה (AR)
חברה לפתרונות אבטחה
עמדת שירות עצמי לתושבי אלעד המאפשרת ניהול וליווי דיגיטלי מתמשך של תהליך בקשת הנחה בארנונה. זהו מודל ייחודי לחברה החרדית המגשר בין הצורך בקבלת שירותי עירייה יעילים לבין חוסר הנגישות של האוכלוסיה לצריכת שירותים בדיגיטל בשל תפיסות דתיות ותרבותיות.

Case Study
שירותים דיגיטליים לאנשים לא דיגיטלים
עירית אלעד
איפיון צרכים וחסמים של משתתפים בהכשרות מקצועיות, במטרה לנסח מודל פעולה חדשני של משרד העבודה והרווחה להפעלת תכניות הכשרה. הפתרונות שפותחו יוצרים מענה כולל משלב ההכוונה המקצועית עד להשמה ולליווי התפתחות קריירה, ונותנים למשתתפים מענים גמישים לצרכיהם הכלכליים, המשפחתיים ולסגנונות הלמידה שלהם.

Case Study
הכשרה מקצועית מותאמת לעולם העבודה החדש
משרד העבודה
בחברה עובדים 25000 איש ב-60 מדינות, ניהול התקשורת הפנים ארגונית היא אתגר משמעותי. במהלך הפרויקט פותחו מודלים וכלים ייחודיים כדי להגיע ליכולת ניהול ארגונית ולתיעדוף של כמות עצומה של ידע ומידע שנשלחת אל העובדים מעשרות מקורות בתוך הארגון. המודלים שפיתחנו נתנו מענו לנקודות קשב ייחודיות לעובדים מסוגים שונים, במטרה להגביר את הקשב, את המחוברות ואת הנעתם לפעולה

Case Study
אסטרטגית תקשורת פנים-ארגונית גלובלית
אמדוקס
מערכת שמלווה את תושבי שדות נגב לקבלת סיוע רגשי ונפשי. היא מאפשרת כלים המסייעים בכל שלב שבו הפונים נמצאים החל משאלון איבחון עצמי וסרטוני "עזרה ראשונה" טרם הפנייה לטיפול, דרך יצירת אוריינטציה בתהליך הפנייה ועד לניהול התקשורת מול המטפל. בליבה של המערכת עומדת הגישה כי הפונים אליה שותפים לניהול התהליך הטיפולי.

Case Study
ממשק תושב לקבלת סיוע נפשי ורגשי
מועצת אזורית שדות נגב
עיצוב חווית המועמדים למשרות במינהל קהילה, עיריית ירושלים. החל משלב הגיוס, דרך תהליכי המיון ועד לתהליכי הקלטה בארגון תוך שימת דגש על מיצוב העירייה כמעסיק אטרקטיבי ופרואקטיבי, קיצור תהליכי המיון, מתן כלים למועמד להכירות והתמצאות בזכויותיו העתידיות וליווי של העובד החדש בהיכרות עם המערכת.

Case Study
עיצוב מודל גיוס וקליטת עובדים
עירית ירושלים - מינהל קהילה
עיצוב מחדש של חווית המשתמש והממשק באתר Activnet המנגיש אורח חיים בריא לבני הגיל השלישי. האתר מסייע למשתמשיו לזהות את מצבם הבריאותי, הפיזי והנפשי ומציע להם פתרונות ופעולות אקטיביות לשימור ושיפור אורח חיים בריא. האתר יצר מערך של מניעי פעולה חכמים על בסיס ניתוח היחס של המבוגרים לתהליך ההזדקנות וביטויו בשימוש שלהם בזירות מקוונות.

Case Study
אפיון ועיצוב של אתר Activnet
הג'וינט אשל
מהלך אסטרטגי במרכז הלמידה בבנק, לזיהוי צרכי הלמידה החדשים של עובדי הבנק ופיתוח תהליכי למידה עתידיים עבורם: יצירת קהילה לומדת ומלמדת, למידה שמגיעה עד לעובד בתכנים מותאמים לצורך. פיתוח התרחישים נעשה תוך מיקוד בתוכן לצד חוויית הלמידה האישית.

Case Study
חוויית הלמידה העתידית לעובדי הבנק
בנק הפועלים
אפיון מערכת חדשה ובה מימשקי מידע וניהול חדשניים לבעלי התפקיד השונים בארגון, שלא קיבלו ערך ישיר מהמערכת עד עכשיו - מנהלי תפעול, שיווק ועוד. בנוסף על הפתרונות המקומיים, החברה ניצלה את תשתית הענן החדשה כדי ליצור אקוסיסטם גלובלי ללקוחותיהם, לאפשר מידע זמין ללקוחות לצורך תכנון מבצעי ושיווקי משלהם.

Case Study
הדור הבא של פתרונות לניהול משאבים
NICE Systems
אתר שמשמש בשלב ראשון להיכרות של משפחות עם מסגרות הדיור, התעסוקה והפנאי של אקים, ומהווה הזמנה עבורן ליצירת קשר ובנית אמון עם העמותה. בהמשך הוא מהווה פלטפורמה לניהול תהליך הקליטה והשהיה במסגרות. בשלב הזה הוא מאפשר למשפחה מעורבות ושליטה בתהליך, במקביל לליווי צמוד של העו"ס בקהילה וצוות המסגרת.

Case Study
תהליך קליטה דיגיטלי למסגרות אקים
עמותת אקים
הדור הבא של מערכת ה-BI, נולד מתוך הבנה מעמיקה של השונות בין המשתמשים ויצר שכבה חדשה של בינה מלאכותית (AI). שכבת ה-AI החדשה חשפה עולם חדש של מידע על יוזמות אנליטיות ושל תמיכה בהחלטות. נוצרו ערכים יייחודיים חדשים הן להנהלה והן לרמה התפעולית, ללא צורך בתיווך מתמשך של אנליסטים ואנשי מערכות מידע.

Case Study
הדור הבא של מערכות מידע ארגוני (BI)
חברת מידע ניהולי ואנליזה
פיתוח מודלים חדשניים ותוכנית עבודה להגברת השתתפות הנשים הבדואיות בדרום בשוק התעסוקה. המודלים החדשים כללו הבניית אבני דרך נדרשות, פעולות ותהליכים, תשתיות ושותפים ונבנו בשיתוף הגורמים המקצועיים בעמותת בעצמי ושותפים נוספים בתוך החברה הבדואית

Case Study
שילוב נשים בדואיות במעגל העבודה
מרכזי ריאן לתעסוקה, ארגון בעצמי
מחקר עומק אתנוגרפי לזיהוי איזורי הזדמנות וזירות פעולה מרכזיות לשיפור איכות החיים של הפרט הבדואי בדרום. המחקר מיפה עשרות זירות חיים שונות, צרכים ואילוצים בחברה וסימן איזורי הזדמנות ליצירת שינוי. התהליך הייחודי היווה בסיס להקמתם של 4 צוותי פעולה ייעודיים של הממשלה יחד עם נציגי החברה הבדואית

Case Study
שיפור איכות החיים של הפרט בחברה הבדואית
משרד החקלאות והג'וינט
עיצוב 3 רובדי שירות מקבילים בסביבה עסקית מורכבת ושמרנית: בתי החולים, קופות החולים והרגולטור. מודל מארגן משותף לשלושת מערכי השירות נבנה כמפת דרכים גמישה ומתפתחת, שמגיבה לשינויים, ומעצבת את נקודות המגע עם הלקוחות תוך כדי התהוות. המודל הגמיש ווידא שמירה מתמדת של המטרות העסקיות שהחברה הגדירה.

Case Study
מודל השירות והתמיכה למערך קוצבי הלב
חברה גלובלית למכשור רפואי
פיתוח מודלים איזוריים ויישוביים למתן מענה לאתגרי היוממות והניידות באשכול, שמאגד תחתיו קבוצה של יישובים עירוניים וכפריים. התחבורה היא אחד מתחומי המיקוד המרכזיים באשכול, והא מהווה בסיס בתפיסת האזוריות והצמיחה המכלילה, כמפתח לשיפור איכות חיי התושבים באזור

Case Study
עיצוב פתרונות יוממות וניידות מרחביים
אשכול בית הכרם
פיתוח פתרונות חדשים שמרכיבים את הצעת הערך של ניצן להורים ולילדים, מתוך חשיבה מחודשת שמטרתה פיתוח תרחישי שירות חדשים במרכז הארצי ובסניפי ניצן. המודלים החדשים באים לשפר את איכות החיים של המשפחות להן העמותה מסייעת, ונבנו על בסיס תהליך חקירה אנושי עמוק, משולב עם אנשי צוות מגוונים ועם נציגות הורים.

Case Study
עיצוב אסטרטגיית השרות להורים וילדים
עמותת ניצן
אפליקצייה מסייעת לתושבים לבצע את תהליך החלפת המשלמים מול העירייה: מוכרים מול קונים ושוכרים מול משכירים. היא מאפשרת להם לעשות זאת באופן דיגיטלי ועצמאי לחלוטין, תוך שהיא מסייעת להם לנהל את תהליך ההעברה מול העירייה ללא צורך במפגש אישי ביניהם ומול העיריה.

Case Study
אפליקציית החלפת משלמי מיסים
עירית דימונה
עיצוב מחדש של תרחישי שרות מרכזיים במרחב המיון. הגדרנו והפרדנו את אזורי ההמתנה במיון בהתאם לרמת הדחיפות. יתר על כן, הם עוצבו כך שיהיו אינפורמטיביים, מבדרים ונעימים ויפחיתו חיכוך בין הממתינים לצוות ובינם לבין עצמם. מרכיבים בתפקוד בעלי עניין שונים במרחב המיון שונו, במטרה ליזום נקודות מגע שמקדמות את המטופל ואת המלווה ויוצרות לו וודאות ותחושת שליטה בתהליך.

Case Study
עיצוב חוויית השהייה בחדר המיון
בית חולים העמק
אפליקציה לבדיקה עצמית של נגישות העסק על ידי בעליו. האפליקציה מלווה את בעל העסק שלב אחרי שלב בהנגשת העסק. הפתרון מאפשר תיעוד ויזואלי על ידי שימוש במצלמה ומדידת אזורים שונים בעסק לוידוא הנגישות שלהם לאנשים עם מוגבלויות, תוך שימוש ביכולות מציאות רבודה AR

Case Study
כלי מציאות רבודה לבדיקת נגישות בעסקים
משרד המשפטים וישראל דיגיטלית
עיצוב חוויית המפגש של התושבים עם פעילות המתנס המקומי בשכונת שפירא, וגיבוש הצעת ערך עתידית מדויקת יותר לצרכים והמאפינים של תושבי השכונה. מנעד הפתרונות שיקף מודל לשילוב ולבחירת פעילויות חדשות על ידי תושבים, שינוי והתאמת מקום התרחשות הפעילויות, מודל תשלום חדש ואטרקטיבי על השתתפות בפעילות ובעיקר מתכונת חדשה לשיח עם התושבים בשגרת חייהם

Case Study
תשתית ליוזמות חברתיות בשכונת שפירא
עיריית תל אביב -יפו
שיפור איכות התוצר לאורך כל חוליות שרשרת הערך - מהתכנון , דרך הייצור ועד השירות. פיתוח פתרונות לקבלת משוב ושיתוף ידע ומידע של כלל מרכיבי המערכת בתהליכי הפיתוח. עיצוב מחדש של מודל הפעולה מול ספקים וגורמים שונים מחוץ לארגון, לצורך זיהוי מוקדם של תקלות איכות לצד מודלים לחיזוי ואיתור מוקדם של תקלות

Case Study
פתרונות לשיפור איכות בייצור
חברה תעשייתית בינלאומית
פיתוח מודל וממשק דיגיטלי לניהול פניות תושבים בנושאי שפ"ע. המערכת נועדה לאפשר לעיריה ניהול 'רזה' ויעיל של הטיפול במפגעים, על-ידי ניתוב מהיר של הפניה לגורם המתאים, ועדכון התושב על תהליך הטיפול עד לסגירתה. לתפקודה ותפעולה ערך רב בביסוס והגברת האמון בין התושבים לעיריה.

Case Study
ממשק דיגיטלי לפניות ציבור
מועצה מקומית מג'דל כרום
איפון והקמת אקסלרטור ללימודי השואה במסגרת מרכז וייס- לבנת ללימודי שואה באוניברסיטת חיפה. מודל פיתוח הפרויקטים בחממה מתבסס על מתודולוגית Design Thinking, ומאפשר ליזמיות להגדיר את האתגר, לערוך מחקר איכותני, להניע מהלך פיתוח רעיונות עתיר השראה לכדי קונספט ייחודי לפיתוח בארצות המוצא שלהן ברחבי העולם

Case Study
חממה ליוזמות בנושא זיכרון השואה
אוניברסיטת חיפה
מודל שירות דיגיטלי חדש בחברת שטראוס מים. שינוי ממוקד לקוח של תהליך השירות במוקד, במודל השירות של הטכנאים ובמימשק הדיגיטלי ללקוחות. הפתרון יצר מערך סינכרון חדשני בין כל גורמי השירות, קיצר מהותית זמני מענה והפחית קריאות שווא יחד עם חיזוק מבוסס בינה מלאכותית של יכולת המענה ללא צורך בטכנאי.

Case Study
מודל שירות לצוות הרפואי
חברת תרופות
עיצוב חוויית מטופל חדשה לאישפוז אלקטיבי במרפאות החוץ, במטרה להקל על ההתמודדות שלו עם מורכבות התהליך הבירוקרטי בין בית החולים והרופא בקהילה. מטרת מערך הפתרונות למצב את בית החולים כבחירה ראשונה לאשפוז באזור יחד עם מימוש פוטנציאל ליצור התיעלות כלכלית במתכונת השירות הזו.

Case Study
עיצוב חווית המטופל באשפוז האלקטיבי
בית חולים כרמל
מודל אסטרטגי עבור עסקים קטנים וזעירים בעלי מאפיינים ייחודיים לחברה החרדית, שמסייע להם הן בהתפתחות העסקית בתוך העיר והן בחשיפה ללקוחות מחוץ לעיר. המודל מעודד הוצאת העסקים מחוץ לבתים או למקום הפעילות הקבוע, חשיפה שיווקית בנקודות ציבוריות וסיוע אקטיבי בהגדלת פעילותם העסקית. במקביל, הוא יוצר מיפוי גיאוגרפי והרחבה של חשיפתם במרחב הדיגיטלי.

Case Study
מודלים עירוניים לקידום עסקים קטנים
עיריית מודיעין עילית
פיתוח סל שירותים רגיש, גמיש, מהיר ואנונימי לנשים הלוקחות חלק בתעשיית המין בישראל. ההתמקדות בפרוייקט זה היתה סביב למידת הצרכים והחסמים של נשים אשר אינן מוצאות מענה במסגרות הסיוע הקיימות של משרד הרווחה.

Case Study
סל שירותי סיוע לנשים בתעשיית המין
משרד הרווחה
עיצוב מחדש של המודל העסקי של חברת התרופות מול רופאים ואנשי צוות רפואי נוספים כמו אחיות ורוקחים. המודל העסקי התמודד עם שינויים רגוליטוריים שמגבילות את הפעילות חברות התרופות מול הלקוחות, תוך יצירת ערך חדשני וייחודי לחוליות השונות בשרשרת הערך.

Case Study
פתרון שירות עצמי דיגיטלי
חברת יצור ומסחר גלובלית
עיצוב מחדש של תהליך הגיוס והקליטה באופן שמאפשר לקצר את תהליך הגיוס והמיון תוך כדי העמקת ההיכרות עם המועמד. יחודו של התהליך בכל שהוא נותן למועמד שליטה במרכיבים שונים בתהליך ומפחית תחושות של זרות וחרדה.

Case Study
עיצוב חווית גיוס וקליטת עובדים
שטראוס מים
ממשק פניות תושבים למוקד המועצה, שמעצים את מעורבות התושבים ומגביר את אמונם במועצה. מייעל את השירות ומצמצם עומס וטעויות במוקד, מאפשר לתושבים לשתף צילומים, לשלוח מיקום ולכתוב הסבר לגבי המפגע. מספק צפי לטיפול, מעקב אחר הסטטוס, הסבר לגבי אופן הטיפול ואפשרות לדרג את שביעות רצונם מאופן הטיפול.

Case Study
ממשק למוקד פניות תושבים
עיריית קריית טבעון
מיפוי אזורי הזדמנות בהם ניתן למנוע נשירה על ידי יצירת פתרונות המשמשים כאלטרנטיבה לנשירה עבור הנער. מיפוי השונויות בין מצבי חיים של נערים במצבים שונים, בסביבת חיים ומשפחה שונים. איתור החסמים והמניעים כנקודות התערבות והשפעה על נתיב החיים של הנערים.

Case Study
הקטנת נשירת בנים מבתי הספר
הג'וינט, אלכא
עיצוב מודל לשירותים ציבוריים שיינתנו במרכז שירות לתושבי מזרח ירושלים. הפתרונות כוללים התאמה תרבותית של המרחב לתושבים, ליווי וסיוע אישי בשלב המקדמי של קבלת השירות והנגשת השירות ליד הבית - אנושית ודיגיטלית - תוך התחשבות במגבלות הזמן, הנגישות והניידות של התושבים.

Case Study
המרכז לשירותים ציבוריים במזרח ירושלים
עיריית ירושלים
תכנית בת ארבעה מפגשים להכשרת עיצוב שרות של קבוצה נבחרת של עובדי משרדי ממשלה, רשויות מקומיות ועמותות. מטרתה להתנסות בכלים ומתודות של עיצוב שירות וחשיבה עיצובית, כדי לחקור לעומק בעיות המעסיקות אזרחים, וליצור עבורן פתרונות חדשניים. הכלים שלמדו מאפשרים להם גישה חדשה להתמודדות עם אתגרים בעבודתם השוטפת.

Case Study
הכשרת מנהלי מגזר ציבורי בעיצוב שירות
הג'וינט
מהלך משותף עם קבוצת נשים מובילות בחברה החרדית בירושלים, אשר התמקד בפיתוח כלים תהליכים שיש בהם כדי לסייע בשילובן של נשים חרדיות המנסות להיכנס לראשונה בחייהן בעולם העבודה. מנעד הפתרונות שנוצרו בתהליך שיקף התאמות בזירת המשפחה והקהילה, זירת המעסיקים ותוכניות הלימוד וההכשרה שיש בהן כדי לקדם שילובן של הנשים בעבודה.

Case Study
שילוב נשים חרדיות במעגל העבודה
הג'וינט טבת
פיתוח פתרונות אורבניים לשיפור איכות חיי התושבים המקומיים לצד מבקשי מקלט, בשכונת נווה שאנן בתל אביב. הפרויקט הוביל למגוון פעילויות מקומיות: מרכז ליזמות עירונית, שוק אוכל בינלאומי, מרכז אומנות ניסיונית כדי להפגיש בין אמנים מקומיים והקהילה, שיפוץ חזיתות של בתי השכונה, הכשרות שונות למבקשי המקלט ויוזמות רבות נוספות.

Case Study
פתרונות אורבניים לתושבים ואזרחים זרים
עיריית תל אביב יפו
פיתוח פתרונות משפרי חיים עבור משפחות במעגל העוני שבראשן נשים חד הוריות עובדות, עבור צוות משימה הכולל נציגים ממגוון משרדי ממשלה, בהובלת הג׳וינט. כתוצר מרכזי, פותח ממשק דיגיטלי להורים עצמאיים, המספק מידע ומנגיש פעולות בהתאמה למאפיינים האישיים, מסייע במיצוי זכויות, מקל על ביצוע משימות בירוקרטיות ומנגיש הטבות וסיוע ברשויות המקומיות.

Case Study
ממשק תמיכה למשפחות במעגל העוני
משרד הרווחה ומשרד הבריאות
עיצוב מחדש של תהליך הגיוס והקליטה באופן שמאפשר לקצר את תהליך הגיוס והמיון תוך כדי העמקת ההיכרות עם המועמד. יחודו של התהליך בכל שהוא נותן למועמד שליטה במרכיבים שונים בתהליך ומפחית תחושות של זרות וחרדה.

Case Study
חווית גיוס וקליטת עובדים
חברה תעשייתית מובילה
תהליך רישום למוסדות חינוך שמלווה את התושבים במעבר משירות פרונטלי למקוון. במהלכו, הורים מקבלים מידע שמסייע בבחירת המסגרת, בודקים את זכאותם להירשם, ומעדכנים פרטים מראש ובאופן מקוון, וכך מגיעים ליום ההרשמה מוכנים, וממלאים טופס קצר בשפה הערבית. יחודיותו בשילוב מגוון הנכסים הדיגטליים והפיזיים של המועצה כדי לתקשר עם התושבים, ולבסס את אמונם בשירותים מקוונים.

Case Study
רישום דיגיטלי למסגרות חינוך
מועצה מקומית כפר קרע
הובלת צוות רב-תחומי ייעודי בתהליך מחקר ועיצוב סל פתרונות המשלבים היבטים אנושיים, טכנולוגיים והנדסיים לאתגרי איכות הסביבה באחד מהמפעלים המרכזיים של כיל.

Case Study
פיצוח אתגרים תפעוליים 'נבזיים'
חברת תעשיה כבדה בינלאומית
הצג הכל
הכל