מודל השירות והתמיכה למערך קוצבי הלב
חברה גלובלית למכשור רפואי

ציבורי

בריאות ורפואה

עיצוב 3 רובדי שירות מקבילים בסביבה עסקית מורכבת ושמרנית: בתי החולים, קופות החולים והרגולטור. מודל מארגן משותף לשלושת מערכי השירות נבנה כמפת דרכים גמישה ומתפתחת, שמגיבה לשינויים, ומעצבת את נקודות המגע עם הלקוחות תוך כדי התהוות. המודל הגמיש ווידא שמירה מתמדת של המטרות העסקיות שהחברה הגדירה.

האתגר

במשך שנים רבות, חברה גלובלית למכשירים רפואיים הובילה את השוק של פתרונות קובצי הלב והשתלים הרפואיים. לאורך שנים, החברה עיצבה בפועל את מודל השירות הסטנדרטי לבתי חולים, קופות חולים. מודל השירות שלה יצק אפילו את היסודות לתקנים הרגולטוריים. כעת, התחרות המתגברת וההתפתחויות בשוק מטלטלת את המודל הכלכלי של מעטפת השירות, דבר שהוביל לירידה מתמשכת ברווחיות.

הפרויקט

הסביבה העסקית של החברה היתה מורכבת במיוחד והיתה קשה להשפעה והובלת שינוי. האתגר המרכזי שלנו היה מיפוי הערכים השונים שעוברים בין השחקנים השונים: המטופל, הצוות הרפואי המוסדות הרפואיים, הרגולטורים ועוד. ניתוח המניעים ונקודות הכאב הספציפיות כהזדמנויות להם תוכל החברה לתת מענה דרך מודל שירות חדשני. האתגר הבא בשלב הפיתוח היה לסנכרן את הצרכים השונים, אפילו את אלו שמתנגשים האחד בשני, על מנת לעצב מחדש את המימשקים ביניהם.

פרויקטים שעשויים לעניין אותך