top of page
אסטרטגית תקשורת פנים-ארגונית גלובלית
אמדוקס

עסקי

פנים ארגוני

טכנולוגיה

בחברה עובדים 25000 איש ב-60 מדינות, ניהול התקשורת הפנים ארגונית היא אתגר משמעותי. במהלך הפרויקט פותחו מודלים וכלים ייחודיים כדי להגיע ליכולת ניהול ארגונית ולתיעדוף של כמות עצומה של ידע ומידע שנשלחת אל העובדים מעשרות מקורות בתוך הארגון. המודלים שפיתחנו נתנו מענו לנקודות קשב ייחודיות לעובדים מסוגים שונים, במטרה להגביר את הקשב, את המחוברות ואת הנעתם לפעולה

"כל עוד תמשיך להזרים אימיילים לתיבת הדואר הנכנס שלי, רוב הסיכויים שלא אקרא אותם!" (עוֹבֵד)

האתגר

יחידת התקשורת הפנים ארגונית בחברה מתמודדת עם הצורך ביצירת קשב ובהנעה לפעולה של אלפי עובדים בעשרות מדינות ברחבי העולם. נדרשה חשיבה מחודשת על אסטרטגיית התקשורת הפנימית של החברה, בתוך סביבת מידע רועשת שעוטפת את העובדים והמנהלים. האתגר שלנו היה ליצור פתרונות לסוגים שונים של צרכים, למניעים ולקונטקסט המקומי של העובדים כדי לחזק את המחוברות שלהם לחברה ולהגביר את המעורבות וההנעה לפעולה שלהם, בפעילויות שונות ובשיתוף מידע.

הפרויקט

הגדרנו את האתגר ויצאנו למחקר גלובלי באתרים שונים של החברה. ראיונות וסדנאות עבודה נערכו בארצות הברית ובהודו, כמו גם באתרים מרוחקים באירופה, דרום אפריקה, סין ואינדונזיה על מנת להבין ולשקף בצורה מדויקת את האופן שבה עובדים שונים צורכים את התקשורת הפנימית של החברה וכיצד הם מרגישים על תרומתו למטרותיהם האישיות.

התוצאה

הפרויקט הוביל ל 5 תפיסות חזקות שבוצעו על ידי בעלי עניין שונים ומחלקות בארגון ונתן פתרונות במגוון היבטים: תקשורת נקודתית באתרים מרוחקים, מידע מותאם אישית לעובדים, פלטפורמות פנימיות לשיתוף מידע בין עובדים, פלטפורמות למיון מיילים למנהלים ועוד.

פרויקטים שעשויים לעניין אותך

bottom of page